donderdag 30 juli 2015

Winactie!

Hi allemaal,
Even een kort artikeltje over mijn winactie! Ik heb een winactie georganiseerd omdat ik graag meer meiden kennis wil laten maken met mijn blog. Omdat mijn blog vooral uit beauty bestaat heb ik speciaal voor een van jullie een beautypakketje samen gesteld.
























Dit pakketje kan door 1 iemand gewonnen worden. Ik ga het pakketje niet splitsen.
Hieronder zal ik nog even neerzetten wat je moet doen om te winnen:

1. Je moet het instagram account @coloursforbeauty volgen.
2. Deel het bericht met de hashtag #coloursforwincatie en tag in het bericht mijn account @coloursforbeauty

Heel erg makkelijk en zo gedaan. ;)
Ik ga de uitslag bekend maken op 12 Augustus 2015. Deze winactie geldt dus 2 weken.
Wees niet getreurd als je niet gewonnen hebt, er zullen vast meer winactie's komen! :)

Good Luck!

Liefs, Ellen 

1 opmerking:

  1. ik doe mee ik heb je gevolgd en je artikel gedeeld en getagd

    mijn email Kimberly_alexandraa@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen