maandag 20 juli 2015

Throwback Monday!

Er zijn in 1 jaar tijd  zo veel trends geweest waar je nu niet meer zo veel van ziet of hoort, en daarom leek het mij leuk om een aantal van deze trends een keer op een rijtje te zetten!




















Have fun!



- Ombre
Het hele 'ombre' gebeuren, was toch wel een dingetje. Blond haar hebben en de punten dan knalroze of bruin laten verven. Het begon met je haren kleuren, en al gauw ging het over tot ombre nagels, ombre lippen, het ombre effect in kleding enz. Zelf heb ik niet echt de behoefte gehad om mijn haar roze aan de onderkant te laten verven, maar ik heb toch redelijk wat mensen gezien die het wel hadden. Nu zijn er ook nog mensen die ombre 'dragen' maar het wordt nu wel steeds minder.


- Artistieke eyeliner
 Deze trend zag je niet echt 'op straat' maar meer op de catwalk. Daar was het heel normaal om je eyeliner door te trekken tot in je arcadeboog. Er zijn zelfs speciale eyeliners gemaakt met een ingesneden puntje waardoor je verschillende lijntjes boven elkaar kreeg. Wat er ook bij kwam kijken waren hele felle kleuren eyeliner.


-Crackle nagellak
Ik vond dit wel een leuke trend. Het is toch super tof, dat een nagellak uit zichzelf gaat splitsen?! Dit was echt een tijd heel erg hip, maar ik ken/zie nu niemand meer met crackle nagellak. En wat ik altijd deed omdat ik dat 'stoer' vond, was neon roze nagellak op doen, en dan daar zwarte crackle overheen, want dan zag je zo heel mooi dat neon roze onder het zwart uitkomen..


- Half moons
Ik denk niet dat veel mensen weten wat ik nu met half moons bedoel. Als je het plaatje ziet wel.. Dit heb ik echt heel veel voorbij zien komen, en nu ook nog maar wel een stuk minder. Het is/was de bedoeling dat er een stukje uit je nagel, een soort half maantje (moon) een andere kleur had dan de rest van je nagel. En het maakte dan niet uit of het aan de bovenkant zat of aan de onderkant, als er maar een stukje een andere kleur had. Ik vind dit zelf echt nog wel een leuke trend! Het kan heel mooi zijn.


En dan als laatste:
De Koreaanse beauty producten.
Eigenlijk best begrijpelijk dat dit zo'n grote hype is geweest.. Koreaanse producten zijn best goedkoop vergeleken met de beauty producten hier en het zijn producten die wij niet kennen, dus super verleidelijk om uit te proberen! Wat ik
zelf veel voorbij heb zien komen zijn Koreaanse sheet masks (foto) en bb en cc cream's. En het meest verleidelijke is nog dat alles in de meest schattige verpakking zit ever.. Dus het koop gehalte is hoog.. Zelf heb ik nog geen Koreaanse producten getest, maar als ik de kans krijg ga ik het zeker doen!




Ik hoop dat je deze 'Throwback Monday' leuk vonden, en laat even achter wat je van al deze 'trends' vindt/vond en of je dit vaker wil zien!


Liefs, Ellen 

2 opmerkingen: