zondag 26 juli 2015

Review: W7 night glow Highlighter & Illuminate





















Ik heb vorige week een bestelling van Boozyshop binnen gekregen. Ik wat producten van W7 bestelt, en ook nog van wat andere merken. Ik heb onder andere een highlighter van W7 bestelt. Ik vond deze er super mooi uit zien.!

Dus lees snel verder om te kijken of hij daadwerkelijk zo mooi is!






 De hightlighter zit in een super schattig goud doosje. De highlighter ziet er super mooi uit in de verpakking, heel erg luxe. Je ziet er ook een hele mooie glans overheen zitten. Ik ben heel erg benieuwd!


Dit is de applicator waarmee je het moet aanbrengen. Het is eigenlijk gewoon een nagellak kwastje! Je hoeft niet perse met dit kwastje op je wang. Je kan ook gewoon een streepje zetten op je hand en het dan met een ander kwastje aanbrengen.



Wauw ik vind hem zo mooi! Er zit een hele mooie parelmoer glans in, en is een beetje licht roze. Ik ben echt heel benieuwd hoe hij op mijn huid eruit ziet. Vaak wordt vloeibare highlighter heel erg korrelig bij mij.


Dit is als ik hem op heb. Hij is gelukkig niet korrelig geworden met aanbrengen. Ik heb hem aangebracht op mijn junkbeenderen. En je ziet hem gelukkig zitten! Als je hem aanbrengt valt de roze ondertoon weg. Dus je ziet alleen een hele mooie glans. Hij is wel een stuk subtieler dan mijn MAC soft & gentle, maar dat is redelijk logisch. Ik vind het echt een hele mooie highlighter, en zeker voor zo'n prijs. Deze highlighter kost €4,49 en is te koop in sommige filialen van de OP = OP shop en hij is te bestellen op o.a. Boozyshop.

W7 Night Glow highlight & illuminate - €4,49

Liefs, Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten