vrijdag 24 juli 2015

Budget Friday!



Het leek mij wel leuk om eens in de zoveel tijd een soort van vaste blogpost online te zetten. Op maandag wordt dat 'Throwback Monday' en op vrijdag wordt dat 'Budget Friday'. Vandaag ga ik mijn top 5 BUDGET favorieten laten zien!

Klik snel op meer lezen voor alle producten!



Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette.























Dit palette ligt al een redelijk lange tijd in de schappen van het Kruidvat, maar ik heb hem de laatste tijd echt her ontdekt! Echt een heel leuk, mooi, budget palette! Er zitten 6 nude tinten in, allemaal met een glittertje. Dit palette kost €4,99 en is te koop bij o.a. het Kruidvat en Trekpleister filialen. 


I Love Extreme Crazy Volume Mascara. 
























Ook deze mascara ligt al lang in de schappen, en gebruik ik ook echt al heel lang! Deze mascara geeft bij mij heel veel lengte en dikte! Je moet wel oppassen dat je niet te enthousiast wordt want dan kan hij wat klonteren. Deze mascara kost €2,89 en is ook te koop bij verschillende Kruidvat en Trekpleister filialen. 


Catrice Ultimate Colour Lipsticks. 




















Ik ben echt enorm fan van deze lipsticks. Ze zijn echt super fijn aan te brengen, en zijn helemaal niet droog. Vooral de lekkere felle kleuren zijn heel erg 'creamy'. Het leuke is dat er eigenlijk elke zomer en winter, nieuwe kleuren bij komen in de plaats voor 'oudere' kleuren! Zo heb je ook nog een keer verandering in je stash! De kleur op de foto is 320 - kiss kiss hibiscus. Deze lipsticks zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister filialen en kosten €3,99 per stuk. 



W7 In the Buff eye colour palette. 
























Dit palette is wat moeilijker te verkrijgen, maar dat maakt hem niet minder mooi! In dit palette zitten 12 nude kleuren, niet alleen glanzende kleuren maar ook een aantal matte. Dit palette is een dupe van het welbekende 'Urban Decay Naked 2 Palette'. Dit palette is alleen rond de €45.. Dus dat is een stuk duurder dan deze budget versie van €8,99. Er zijn nog meer van dit soort paletten te koop, ze hebben ook een 'In the Nude, Lightly Toasted en In the Night' versie. Dit palette kun je online vinden bij o.a. Boozyshop, maar ik heb hem zelf bij de op = op shop gekocht. Hij is niet in elk filiaal verkrijgbaar.


Catrice All Matt Plus foundation. 
























Dit is een van de beste budget foundation's. Hij is lekker licht, en dat heb je niet zo vaak met budget foundation's, en hij is ook nog eens matt. Dit is een hele stevige foundation, het lijkt meer een beetje op een mouse. Deze foundation is verkrijgbaar in 5 kleuren. Deze is ook te koop bij filialen van het Kruidvat en de Trekpleister. Deze foundation kost €6,59.



Over een paar weken komt er weer een nieuwe 'budget Friday' dus laat even weten wat je er van vond!

Liefs, Ellen

1 opmerking:

  1. Leuke blog! Eerst gebruikte ik ook inderdaad de foundation van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen