maandag 27 juli 2015

Tag: The Beauty Scenario Tag

Wat zou ik doen als iemand lippenstift op haar tanden heeft.... Vandaag kom je het te weten want ik ga The Beauty Scenario Tag doen! Dit wil zeggen dat ik 8 situaties heb waarbij ik in elke situatie moet bedenken wat ik zou doen.
Dus klik snel verder en lees mee!






Oke let's go!

1. Je moet al je foundations weg doen en je mag slechts één budget- en één highend foundation houden. Welke houd je?  
Als budget foundation zou ik de all matt plus van Catrice houden, dit is de enige budget- foundation die licht genoeg is voor mijn huid. Als highend foundation zou ik de Mac studio fix fluid foundation houden. Die gebruik ik momenteel zelf elke dag, en heb ik ook al meerdere keren opnieuw gekocht. 
2. Je hebt een solliciatiegesprek en de vrouw met wie je dat hebt heeft lipstick op haar tanden. Zeg je er wat van of negeer je het volledig?
Lastig.. haha, het ligt er een beetje aan. Als ik totaal geen klik zou hebben met diegene zou ik het denk ik niet zeggen om vervelende reacties te voorkomen.. Maar stel dat we wel een goede klik hebben en we kunnen gewoon lachen dan zou ik het wel zeggen. 







3. Je voelt je niet helemaal je van het en hebt een oppepper nodig. Welke lipstick doe je op om jezelf mooier te voelen? 
Daar hoef ik echt niet lang over na te denken! MAC Vegas Volt! 
4. Als je terugkijkt op je tienerjaren, wat zou je dan anders gedaan hebben met je haar en make-up? 
Ik had in de eerste 3 jaren van mijn middelbare school altijd een paardenstaart. ALTIJD. Dus dat zou ik dan gewoon minder doen. Ook droeg ik heel vaak witte leggings met een rokje er overheen, en dat doe ik nooit meer.  
5. Je vraagt je kapper om een Pixie Lott kapsel (schouderlang haar) maar ze verstaan je verkeerd en even je een pixi cut (kort kapsel). Wat doe je? 
a) Je lacht, vertrekt en belt hysterisch je moeder op. b) Je barst in huilen uit in de stoel en schopt een scene. c) Je vraagt om de manager en eist een vergoeding.

 Ik zou op dat moment echt niet boos kunnen worden of er iets van kunnen zeggen. 












6. Je vriendin verrast je met een 4 daagse city trip en je hebt maar 1 uur om in te pakken. Welk alles-in-één palette pak je in?
Mijn W7 in the Buff palette, daar zitten allemaal nude kleuren in en het zijn er 12, dus helemaal prima voor 4 dagen. 
7. Er is ingebroken in je huis, iedereen is veilig, maar je beautystash is overhoop gehaald. Van welk product hoop je het meest dat hij veilig is? 
Lastig.. maar dan ga ik denk ik toch voor MAC Soft & Gentle, die gebruik ik echt elke dag en die zou ik echt niet kunnen missen. 
8. Je vriendin leent je make-up en geeft het gehavend terug. Wat doe je? 
a) Je doet alsof je niets merkt. b) Je vraagt haar om een nieuw product voor je te kopen. c) Je doet stiekem hetzelfde bij haar producten.
Als het een vriendin iets 'kapot' terug geeft vind ik dat nog niet eens zo heel erg. Ze zal het dan echt niet expres gedaan  hebben. Ik zou het vervelend vinden dat het kapot is, maar het is niet zo dat ik zou gaan zeggen dat ze het opnieuw moet kopen.












Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden! Als je hem wil overnemen mag dat natuurlijk!
Liefs, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten