woensdag 29 juli 2015

Review: W7 in the city palette

Ik heb zelf al het W7 In the buff en in the nude palette en ik ben daar super blij mee. Toen kwam ik vorige week dit palette tegen op de webshop, boozyshop. Het leek me een heel mooi palette dus wilde ik graag hier een review van gaan maken.

Klik snel op meer lezen om mijn ervaring te zien! :)






















Het palette zit in een tinnen doosje. Het doosje is in een mooie taupe achtige kleur en de letters nude. Dit palette lijkt heel erg op het in the buff palette, alleen dit is eigenlijk de mini versie van dat palette. 


























Dit is het palette van de binnenkant. Het is een klein palette, maar er zitten wel 6 kleuren in. Genoeg dus om een mooie look mee te maken. Er zit gelukkig ook een donkere kleur in, dat moet je meestal nog maar even afwachten als je een 'klein' palette koopt. De kleuren zien er allemaal wel heel mooi uit.











Hier nog even een close up van de kleuren. De kleurtjes hebben ook allemaal een eigen naam; Wigwam - Troy - Brass - Touch - Autumn - Andrea. En nu tijd voor de swatches! Alle kleuren die er in zitten zijn matt. Je zou zelf nog een mooie glanzende highlighter toe kunnen voegen als je het allemaal wat glanzender wilt. 




















En dit zijn dan de swatches. Ze hebben best wel goed pigment! Zelf heb ik niet zo'n super goede ervaring met matte oogschaduw omdat het snel korrelt, en dat het pigment niet super is. Hierbij valt het echt niet tegen! De donkerste kleur korrelt wel iets meer als de andere kleuren, dat zie je ook wel op de foto, maar het is niet heel dramatisch. Ik was het meest benieuwd naar de lichtste kleur en de donkerste kleur, omdat ik dacht dat die het minste pigment hadden, maar ik vind dat die twee kleuren juist goed pigment hebben! Het is echt een super handig doosje, omdat het ook gewoon makkelijk is om mee te nemen op reis bijvoorbeeld! Ik heb ook een look met dit palette gemaakt dus laten we daar ook even naar kijken. 

























Het is wel een redelijk donkere look geworden omdat ik een lichte kleur niet heel goed op mijn oog opgebouwd kreeg. Ik heb de kleur Brass op mijn ooglid en de kleur Autumn op de hoek van mijn ooglid. En ik heb Andrea vanuit het buitenste van mijn ooglid naar mijn arcadeboog laten over lopen. Het is op zich wel een mooie look geworden, maar ik vind het jammer dat de lichtere kleuren minder pakken. 

Ik heb dit palette bestelt op Boozyshop.nl, maar hij kan ook verkocht worden in sommige filialen van de OP = OP shop. Ik heb dit palette voor €5,99 gekocht.

W7 - In the city palette  €5,99. 


Liefs, Ellen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten