woensdag 22 juli 2015

Review: Sally Hansen Miracle Gel

Ik heb zelf een lamp om gel nagellak te zetten en die gebruik ik ook regelmatig, maar misschien kan ik hem voortaan weg laten omdat ik deze lakjes tegen kwam. Gel nagellak, zonder lamp!



Ik ben super benieuwd, want ze schijnen heel mooi te zijn!
Lees je mee?


Mijn eerste indruk van de nagellakjes is prima. Mooie neutrale flesjes, en het ziet er ook heel verzorgd uit. De nagellak zou 14 dagen mooi moeten blijven zitten. Ik ben benieuwd of het bij mij 14 dagen mooi blijft, want mijn nagellak blijft nooit echt lang mooi.


160 Pinky Promise - 110 Birthday Suit - 370 Sugar Fix

Dit zijn de kleuren die ik ga reviewen. Ik heb gekozen voor een licht roze lakje, een neutraal beige kleurtje en een felle lavendel kleur. Ik vind persoonlijk de lavendel kleur het mooiste eruit zien. Waarschijnlijk komt dat ook doordat ik meer van de felle kleurtjes houdt dan van neutrale.

























160 - Pinky Promise
Als eerst degene waar ik het meest benieuwd naar was. De meeste roze kleuren die ik heb dekken niet zo goed.  Maar deze dekt in 1 laagje! Echt een hele mooie kleur. Het is niet echt 'fel roze' maar meer oud roze. Het kwastje van de nagellak is redelijk breed, niet zo breed dat je je nagel in een keer kan lakken, maar het is prima te doen.

























110 - Birthday Suit
Dan de  'neutrale' kleur. Deze dekt ook weer super goed.  Dit is een hele mooie kleur als je bijvoorbeeld een hele kleurrijke outfit aan hebt, of als je een belangrijk gesprek hebt. De kleur is erg licht en er zit een gele ondertoon in.

























370 - Sugar Fix
En dan als laatste, mijn favoriet! Weer zoals bij alle lakjes dekt deze kleur ook weer in een keer. Deze kleur lijkt lila/lavendel in het flesje, maar op je nagels neigt hij ook weer wat meer naar blauw. Het is een aparte kleur, maar wel heel erg mooi.


























En als laatste hebben we nog de top coat. Deze zorgt ervoor dat de nagellak langer mooi blijf en dat het goed blijft zitten. Ook geeft het de nagellak een mooie glans.

Ik ben echt super tevreden over deze lakjes! De kleur is bij mij zeker 8 dagen blijven zitten, ik heb niet voorzichtiger gedaan, heb er gewoon mee gewerkt enz. Niet 14 dagen lang, maar ik vind 8 dagen toch redelijk! Er zijn nog veel meer hele mooie kleuren, als het goed is zijn het er 61 in totaal. Ze zijn namelijk €11,99 per stuk. En het is het zeker waard! De lakjes zijn o.a. te koop bij de Etos.

Sally Hansen miracle gel - €11,99 

Laat even achter welke kleur jij nou het mooiste vond en waar je nog graag review's van wilt zien!

Liefs, Ellen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten