vrijdag 31 juli 2015

Review: Essence longlasting lipsticks

Vorige week vrijdag en zaterdag was er een speciale actie bij het Kruidvat. Alle make-up 1+1 gratis! Dit kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan, dus ben ik vrijdagavond een kijkje gaan nemen. Ik was niet van plan om iets speciaals voor de blog te kopen, maar toen ik voor het essence lipstick schap stond, kon ik het niet laten om wat mee te nemen.
















 



Lees je mee??


Ik zag deze Essence longlasting lipsticks liggen in super mooie kleuren. Ik heb deze twee kleuren omdat ik deze simpel weg het mooiste vond. Ook heb ik speciaal een lichte en een donkere kleur gekozen zodat ik dan meteen het pigment kan vergelijken.






















De kleuren die ik koos zijn, 01 - Coral Calling & 18 - Matt wanted!


























En zo zien ze eruit. en ze zien er precies uit zoals ik ze voor me zag. Ik hoop heel erg dat de rode kleur ook zo donker is als dat hij er nu uit ziet. Ik ben echt heel benieuwd dus laten we gaan kijken hoe ze eruit zien en hoe ze staan!


























Dit is de kleur 01 Coral Calling. Hij dekt wel een stuk minder dan ik had verwacht, maar het maakt hem niet minder mooi. Hij is alleen wat subtieler. Hij brengt wel heel fijn aan, ze zijn redelijk zacht dus ze zijn ook gemakkelijk aan te brengen, niet dat het heel stroef gaat.


























En dit is 18  Matt wanted! Deze dekt ook minder dan dat ik had verwacht. Het is niet de diep rode kleur die ik wilde, maar meer een soort kersen rood. Maar ik vind hem als nog heel mooi. Het is een matte kleur en de matte kleuren die ik heb zijn heel moeilijk aan te brengen, heel stroef, maar deze is net zo makkelijk aan te brengen als de koraal kleur.

Deze kleuren zijn mooi. Ze brengen fijn aan, ze zien er leuk uit, ze dekken redelijk, dus helemaal niks om over te zeuren. De lipsticks zijn te koop bij o.a. het Kruidvat, en de Trekpleister. Er zijn in totaal 16 kleuren en ze kosten €2,39 per stuk.


Essence longlasting lipstick - €2,39 

Wat vond jij de mooiste kleur?

Liefs, Ellen 

1 opmerking: