zondag 9 augustus 2015

Top 4 Zomer lipsticks!

Omdat we nu midden in de zomer zitten, en ik super veel felle kleuren lipstick draag, leek het me wel leuk om jullie mijn top 4 zomer lipsticks te laten zien! En vooral budget lipsticks! Yeay! ;) We love budget.




Oke laten we snel beginnen!























Dit zijn mijn 4 favoriete zomer lipsticks. Van links naar rechts is het , Catrice Ultimate Colour 320 Kiss Kiss Hibiscus, Sleek Pout Paint 158 Rosette, MAC Vegas Volt & Maybelline Baby Lips Electro Oh! Orange!. Het zijn allemaal felle kleuren. De zomer is gemaakt voor felle kleuren en niet voor nude kleuren vind ik, ook al draag ik in de winter ook felle kleuren... maar oké.

























En zo zien de kleuren eruit. De Catrice kleur is echt felroze, je ziet het alleen niet super goed op de foto. Ik kreeg zelf opmerkingen op mijn werk dat mijn lippen licht gaven. dus ja.. haha. De Pout Paint van Sleek is een soort licht oud roze, heel moeilijk uit te leggen maar hij lijkt feller op de verpakking. MAC Vegas Volt is een echte oranje kleur. En de kleur van de Baby Lips lijkt heel fel, maar het is meer een licht oranje glansje.

























Catrice 320 Kiss Kiss Hibiscus.
Ik HOU van deze kleur. Hij is super fel, maar echt heel erg mooi. Hij brengt erg fijn aan, hij is lekker romig. De kleur pakt ook meteen goed, je hoeft hem niet meerdere keren aan te brengen.

























Sleek Pout Paint 158 Rosette.
Deze kleur is best bijzonder. Het is niet echt oud roze, hij is wat lichter. De kleur is niet super fel, maar wel erg mooi.Ik vind het alleen best vervelend hoe je het moet aanbrengen. (Met een kwastje) Je hebt er wel echt weinig van nodig, dus je kunt er echt lang mee doen. Ik weet niet of ze deze ergens in de winkel verkopen, ik heb hem zelf namelijk op internet gekocht. Ik weet wel dat ze te koop zijn op de website van Sleek.

























MAC Vegas Volt.
Dit is een fel oranje kleur. Het is een Amplified Creme lipstick. Hij is dus echt heel er creamy. Ik vind de lipsticks van MAC echt super mooi en ze hebben super mooie kleuren, alleen ze zijn alleen echt wel aan de dure kant.. €19 voor een lipstick is niet weinig..

























Maybelline Baby Lips Oh! Orange!
En als laatste de Baby Lips. Zoals je ziet echt alleen een glans met een klein beetje oranje gloed. Hij is wel echt verzorgend, en er zijn veel verschillende soorten van. Deze smaakt ook een beetje naar Sinaasappel.



















En dit waren mijn top 4 Zomer Lipsticks! Mijn favoriet is denk ik toch de  Catrice lipstick. Gewoon vanwege de kleur. Maar ik vind ze allemaal top, dus kiezen is lastig. Ik zal hieronder nog even de prijzen neerzetten.

Catrice Ultimate Colour - €3,99
Sleek Pout Paint - ± € 7,00 
MAC Amplified Creme lipstick - €19,00 
Maybelline Baby Lips Electro - €3,99 

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel! Over een aantal dagen zal er ook nog wat over mijn top 5 Zomer Nagellakjes komen!

Liefs, Ellen

1 opmerking: