vrijdag 7 augustus 2015

Summer goals 2015

Ik zat laatst te bedenken.. Wat zijn mijn doelen van deze zomer? We gaan niet op vakantie dit jaar, dus in plaats van dat ik 3 weken in het buitenland zit, zit ik 3 weken thuis.. En toen kwam het geniale idee in me naar boven om mijn summer goals 2015 op te gaan schrijven. Misschien kun je nog wat ideeën stelen, dus lees maar snel mee! ;)




























Here we go!

Mijn grote zomer schoonmaak. 
Dit is echt heel cliché. Maar het is wel echt nodig. Het is niet echt een troep op mijn kamer, maar er zijn toch plekjes die ik 'vergeet..' of waar ik gewoon al mijn onnodige zooi heen gooi. Die plekjes kunnen denk ik wel echt een grote beurt krijgen haha. En ook wil ik heel graag mijn make-up kast opruimen. Ik heb naast mijn wastafel enz. een kast staan waar al mijn make-up in zit, dat stapelt zich ook steeds meer op tot rommel dus die zal ik ook maar eens uit gaan mesten.




















Shoppen. 
Ik ga deze vakantie 3 dagen tiener toeren met een vriendin. Hier heb ik echt super veel zin in, en ik wil eigenlijk na de 3 dagen een artikel maken met alle foto's van de 3 dagen die we hebben gehad. Maar goed, ik wilde beginnen over het shoppen. SHOPPEN! Ik hou van shoppen. Love it. We willen sowieso een dag naar Amsterdam gaan en dat is een goed shop terrein.. Maar goed ik kan natuurlijk niet shoppen als ik geen geld heb... Laten we dan maar even snel naar de volgende gaan.



















Werken. 
Ik werk sinds vorige zomer bij de Albert Heijn en dat vind ik erg leuk! Daarom hoop ik dat ik deze zomer wat meer kan werken zodat ik lekker wat geld op mijn bankrekening heb staan, en dan kan ik dus ook lekker gaan shoppen! Zou echt heel erg leuk zijn..



Veel aan mijn blog werken. 
Dit doe ik al best veel, maar toch! Ik hoop dat ik volgende week of zo, of morgen, of zo meteen..  in een keer een hele boel inspiratie krijg voor artikelen zodat ik lekker nog 5 weken vooruit kan voor dat ik weer naar school moet. Als jullie leuke ideeën hebben laat me dat zeker weten dan kan ik jullie ook blij maken!









Een perfecte planning!  
Ik ben echt mijn best aan het doen om mijn planning een week perfect te houden.. Maar tot nu toe gaat het bagger. Elke keer komt er iets bij en dan moet ik dingen er tussen proppen, of dingen doorstrepen en daar wordt het niet echt mooier op.. Hopelijk krijg ik de smaak een beetje te pakken en heb ik over een paar weken/dagen een perfecte planning!


Scooter Praktijk! 
Dit is misschien toch wel een van de belangrijkste goals. Ik heb namelijk mijn scooter theorie 22 Juli gehaald, maar nu ben ik er nog niet, ik moet nog mijn praktijk halen. Ik hoop echt dat het goed komt want ik moet vanaf 1 september wel op de scooter naar school kunnen. Ik blijf er op hopen! Als ik het gehaald heb laat ik jullie het zo snel mogelijk weten. 12 augustus moet ik op! En ik heb mijn scooter al, dus nog meer reden om hem te halen! ;)

























Afspreken met vrienden. 
Nu heb ik eindelijk de tijd! Geen school, 3 weken niet werken, perfect! Lekker met vrienden iets leuks gaan doen. Zwemmen bijvoorbeeld, of karten! Dat heb ik vorige week nog gedaan. Super leuk!
Maar in ieder geval, ik wil gewoon tijd hebben voor vrienden! :)


Zo. Ik denk dat dit mijn summer goals 2015 waren. Er zullen er vast nog wel meer zijn, maar daar kom ik zo even snel niet op haha.

Ik hoop dat jullie dit een leuk, happy artikel vonden! Tot snel!

Liefs, Ellen

1 opmerking:

  1. Veel succes met het behalen van je zomerdoelen! Dat shoppen gaat helemaal goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen