maandag 3 augustus 2015

My Photo Diary #1 Bloggen, Shoppen & Pretty Little Liars

Oke ik ben officieel op. Ik heb een hele week met mijn camera in mijn hand rond gelopen en alles wat ik maar leuk vond gefotografeerd! Dus hopelijk vinden jullie het leuk om een kijkje te nemen!



















Welkom in mijn leven! 

Maandag















Maandagochtend heb ik zitten bloggen! Lekker een ochtendje vooruit werken. En check hoe leuk mijn nieuwe notitieboekje is! €1,50 bij de Hema!

























S'middags moest ik van 12:00 tot 17:00 werken. Lekker lang, maar ik had gelukkig 10 minuten koffiepauze. Ik posten snel wat op Instagram en ik ging weer aan het werk!















Ik kan mijn avond niet afsluiten zonder PLL! (Pretty Little Liars) Ik ben inmiddels bij seizoen 3 aflevering 17, dus ik mag nog wel even tot de finale.


Dinsdag 


























Op dinsdag stond ik wat vroeger op omdat ik gezellig met mijn nichtje een dagje naar de stad ging!


























Natuurlijk hebben we even pauze gehouden tijdens het shoppen. Lekker bij de La Place een broodje eten. En uit eindelijk hebben we de dag afgesloten bij de starbucks!  JUM!



















Toen ik thuis kwam heb ik wat zitten spelen met foto's schieten. Ik vind deze foto echt heel mooi geworden!

























Ik ben zo iemand die te druk bezig is s'avonds en dan gewoon door blijft werken tot het pikdonker is. Ik heb dinsdagavond echt lekker door kunnen werken! In totaal 3 artikelen gemaakt!


Woensdag 



























Ik werd heeel blij wakker die ochtend! 200 VOLGERS! Jeuuuj! Ik was heel gelukkig en nu zit ik inmiddels alweer tegen de 400! Thanks everyone!















Hoe lekker ziet dit eruit om je hondje zo te zien slapen...! Ik heb de neiging om erbij te gaan liggen en mee verder te gaan slapen.


























Nadat ik even had zitten genieten van mijn slapende hondje ben ik onder de douche gesprongen. Ik was mijn haren met de Andrelon Oil&Care shampoo, en ik ook gebruikte ik een super lekkere Sephora douchegel!
















Daarna ben ik met Maaike gezellig even naar het dorp geweest! Even kijken of er nog wat leuke make-upjes waren! En ik heb wat dingen voor de winactie bij elkaar gezocht! :)

Donderdag 


























Donderdagochtend zat ik lekker vroeg op de fiets richting het werk. Pff de wekker om half 7, in de vakantie is echt heel rot. Ik moest van half 8 tot 12 uur werken.

























Na het werk was het tijd voor een bril-middagje haha. Ik heb niet zo heel vaak mijn bril op, maar als ik hem op heb is het altijd wel heel fijn. Ik heb alleen het idee dat de sterkte niet meer helemaal goed is, dus binnenkort maar weer even naar de opticien.
























En s'middags  is mijn winactie online gekomen! Je kunt nog meedoen, 12 augustus kies ik de winnaar!

Vrijdag 



















Ik dacht dat het misschien wel leuk was als ik ook een keer mijn outfit zou showen haha. Ik draag vandaag mijn maxi-dress van een boetiekje bij ons in de buurt.  Echt een super fijne jurk en hij rekt ook lekker mee!

























En s'middags moest ik naar de opticien.. Mijn rechter oog is van -0.25 naar -1 gegaan. En mijn linker oog is 0.. Super irritant. Maar goed, vrijdag krijg ik mijn nieuwe bril! Ben benieuwd.















En ook ben ik even langs de Action gegaan, en daar heb ik wat nieuwe make-up producten gescoord. Jullie zullen deze nog wel voorbij zien komen op de blog.















S'avonds heb ik gezellig bij een vriendinnetje wat gedronken om het weekend te vieren! Daarna ben ik lekker naar bed gegaan. :)

Zaterdag 

























Ik heb de hele dag zitten bloggen. Artikelen schrijven, foto's  maken, producten testen etc.

























S'avonds had ik een feestje, dus ik heb in de middag weer even lekker wat afleveringen van Pretty Little Liars zitten kijken, en ondertussen mijn nagels zitten lakken.

























S'avonds zijn we naar een verjaardag geweest.















Daar hebben we Just Dance gedaan, echt super grappig omdat dat al zo lang geleden was.

Zondag 




















Het was echt lekker weer! Niet te koud maar ook niet te warm. Ik heb dus lekker buiten zitten bloggen. Heerlijk.















Hoe schattig is dit vaasje? Hij viel me in een keer op haha.















S'middags heb ik mijn tas ingepakt, want Maandag ging in naar Suzanne van S-Diary.

En s'avonds heb ik gewoon ouderwets een avondje voor de televisie gezeten! 

En dit was mijn week alweer! Hopelijk vonden jullie een kijkje in mijn leven leuk. Laat me weten of jullie dit vaker willen zien!

Liefs, Ellen 

2 opmerkingen: