woensdag 5 augustus 2015

Review: W7 Hollywood bronze & glow

Ik draag elke dag bronzer, en ik heb 1 hele goede die ik elke dag gebruik, maar toen zag ik deze bronzer op boozyshop en ik wilde hem eigenlijk meteen testen. Hij ziet er heel mooi uit, en ik ben benieuwd hoe het uitpakt!

So let's get started!




















De verpakking vind ik er heel leuk uit zien. De sterretjes maken het super happy. Het enige wat ik minder mooi vind is dat de verpakking bruin is. Ik had het liever in een andere kleur gezien. Maar dat is gewoon smaak.  Ik vind de bronzer en highlighter er mooi uit zien, en het patroontje vind ik er ook leuk uit zien. Ik vind het er niet heel goedkoop uit zien, maar het ziet er ook niet 'high end' uit.
























En dit is de bronzer/highlighter van binnen. Ik vind hem er erg mooi uit zien, De bronzer is gelukkig niet te donker, dus goed voor een lichte huid. Ik hoop niet dat hij heel erg donker uitpakt. Er zitten wel wat glitters in dus daar ben ik een beetje bang voor.. Want meestal bij wat goedkopere producten met glitters, zijn de glitters juist heel erg zichtbaar en dat is juist wat ik niet wil bij een bronzer. De highlighter is een beetje peach achtig. Deze heeft ook glitters... maar we zullen zien hoe het uit gaat pakken.



Dit zijn de swatches van het duo. Ik moet zeggen ik ben nu nog steeds bang, maar voor een andere reden haha.. De bronzer is echt heel donker.. Maar de glitters zijn gelukkig weg! De highlighter ziet er wel heel mooi uit, en ben ik ook niet bang voor! ;)


























En dan op de huid. Oke... de bronzer is veel te oranje. Je ziet het op de foto niet heel erg goed, maar in het echt zeker wel. Best jammer want hij had echt heel erg mooi kunnen zijn. Oh ja, er zitten gelukkig geen glitters in.. Maar ja dat maakt hem niet minder oranje. De highlighter is in tegendeel wel heel erg mooi. Hij geeft een mooie glans, en is niet super glitterig maar geeft meer gewoon een mooie glans.

 Best wel een gemiste kans dit.. hij had zo mooi kunnen zijn. Maar waarschijnlijk ga ik de highlighter wel gebruiken want die is heel mooi! Ik heb deze bronzer/highlighter bestelt op boozyshop, ook kan hij in verschillende filialen van de OP = OP winkel te koop zijn.


Liefs, Ellen 








1 opmerking: