maandag 10 augustus 2015

Review: Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick















Elk seizoen komt Catrice met wat nieuwe producten, die vast in het assortiment gaan voor een tijdje. In deze tijd is het weer zo ver, en worden er producten geruild, maar producten die meer met de herfst/winter te maken hebben. Er o.a. deze nieuwe Shine Appeal Fluid lipstick in het assortiment gezet.  Ik hou eigenlijk helemaal niet van lipgloss, omdat het zo plakt. Maar toen ik deze fluid lipstick zag liggen wilde ik het toch nog een kans geven. 

Ik ben erg benieuwd! Jij ook? Lees dan snel verder! 















Zo ziet de verpakking eruit. Ik vind het er erg leuk uit zien dat de lipstick zo in een puntje uitloopt zeg maar. Er zit in totaal 5 ml in, dus het is niet echt een grote verpakking. Ik heb 2 kleuren uitgekozen. Een lichtroze kleur. Omdat ik vind dat lichtroze kleurtjes altijd kunnen. En daarnaast ook een donkere, namelijk een paarsige kleur, een plum kleur. De naam van de roze is 040 Pink Macaron en de naam van de paarse is 060 Marry Berry. Echt super leuke namen. 

























Zo ziet de applicator eruit. Er zit niet echt een rare vorm in, maar het zijn gewoon rechte staafjes. Omdat het zo'n kleine verpakking is, is de applicator en het gedeelte waar je hem mee vast houdt, erg klein. Ik weet niet of dit heel fijn aanbrengt, maar we zullen zien. Ik ben benieuwd wat ik kan verwachten. Ik heb echt geen idee.. 

























En dit is het resultaat van de roze kleur! Ik vind het persoonlijk erg mooi. Hij is niet te roze zodat je een barbie lijkt, maar hij is gewoon mooi creamy roze. Hij plakt wel erg.. Dat vind ik wel een groot nadeel. Waarschijnlijk wen je er op een gegeven moment wel aan, maar ik kan daar dus echt niet aan wennen. Misschien toch maar eens gaan proberen, want het is wel echt een mooie kleur.  En het aanbrengen is juist heel makkelijk met zo'n klein kwastje. Je kan er heel precies mee werken! Top! 

























En dan het resultaat van de paarse kleur. Ondanks dat ik van paarse kleurtjes houd, vind ik deze minder mooi dan de roze. Je ziet het op de foto maar een heel klein beetje maar deze kleur trekt heel gauw naar de randjes van mijn lippen. De kleur is ook niet helemaal vol dekkend, en dat moet wel bij zo'n soort kleur. (Vind ik)














Ik ben op zich wel te spreken, alleen ik vind het jammer dat de paarse kleur wat minder mooi is. En dat hij niet helemaal naar mijn zin dekt. Je merkt echt dat dit een gloss is en geen echte lipstick. Ik vind in tegendeel de roze wel echt super mooi! De kleur dekt wel goed, maar dit is waarschijnlijk omdat hij niet donker is. 

Deze Fluid lipsticks zitten dus in het nieuwe assortiment van Catrice. Catrice is onder andere te koop bij de Kruidvat en Trekpleister. De lipsticks kosten €3,99 per stuk. Er zijn in totaal 12 kleuren, dus genoeg keus! 

Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick - €3,99 

Er zijn nog veel meer nieuwe producten bij gekomen, dus laat even weten waarvan je een review wilt zien!

Liefs, Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten